DEŽURSTVO/SPOROČANJE OKVARKOMUNALA SLOVENSKA BISTRICA d. o. o.
Ulica Pohorskega bataljona 12 2310 Slovenska Bistrica Telefon: 02/ 80 55 400 - od 7. do 15. ure 02/ 81 81 422 - od 15. do 7. ure E-pošta: [email protected] [email protected] Dežurstvo vodooskrba: (041) 646 779 |
PREKINITEV OSKRBE S PITNO VODO
Dodatna navodila ob prekinitvi oskrbe s pitno vodo
Priporočamo, da po prekinitvi oskrbe pred ponovno uporabo pitne vode za prehrambene namene:
Izpiranje naj bo na vseh pipah intenzivno, v sunkih s turbulentnim tokom, kar povzročate s periodičnim zapiranjem in odpiranjem pip do največjega pretoka. Izpiranje naj traja najmanj 15 minut.
Dodatni napotki o tem, kako ravnati po prekinitvi oskrbe s pitno vodo
Do prekinitve oskrbe s pitno vodo lahko pride zaradi načrtovanih ali intervencijskih posegov v javno ali interno vodovodno napeljavo. Voda je po prekinitvi pogosto obarvana in motna.
Kako ravnati po prekinitvi oskrbe s pitno vodo?
Spiranje interne vodovodne napeljave je v večini primerov zadosten ukrep. Če kljub spiranju ostane dvom v skladnost in zdravstveno ustreznost pitne vode, nas pokličite na telefon 02/ 80 55 400.
V primeru upravičenega suma na neskladnost pitne vode bomo po predhodnem dogovoru odvzeli vzorec za mikrobiološko in/ali fizikalno-kemijsko analizo.
Vgradnje naprav za pripravo vode ne priporočamo.
Vabimo vas, da se vključite v sistem obveščanja preko SMS sporočil. Obrazec za prijavo najdete na naši spletni strani tukaj (klikni).
Priporočamo, da po prekinitvi oskrbe pred ponovno uporabo pitne vode za prehrambene namene:
- opravite temeljito izpiranje interne vodovodne napeljave in
- pred izpiranjem odstranite usmerjevalnike vode na pipah (t.i. perlatorje oz. mrežice).
Izpiranje naj bo na vseh pipah intenzivno, v sunkih s turbulentnim tokom, kar povzročate s periodičnim zapiranjem in odpiranjem pip do največjega pretoka. Izpiranje naj traja najmanj 15 minut.
Dodatni napotki o tem, kako ravnati po prekinitvi oskrbe s pitno vodo
Do prekinitve oskrbe s pitno vodo lahko pride zaradi načrtovanih ali intervencijskih posegov v javno ali interno vodovodno napeljavo. Voda je po prekinitvi pogosto obarvana in motna.
Kako ravnati po prekinitvi oskrbe s pitno vodo?
- Ko je oskrba s pitno vodo ponovno vzpostavljena, je treba hišno vodovodno omrežje dobro sprati.
- Najprej poskrbite za spiranje pip v prostorih, kjer je nevarnost za zdravje manjša (npr. v stranišču) in ne v kuhinji, kjer pitno vodo uporabljate pri pripravi hrane.
- Pred spiranjem odstranite nastavke na pipah (mrežice ali usmerjevalnike vode). Očistite jih ali po potrebi zamenjajte.
- Pipo (mešalno armaturo, mešalno baterijo) postavite v skrajni položaj, v katerem teče izključno hladna voda.
- Pipo spirajte s turbulentnim tokom vsaj 15 minut. Turbulentni tok povzročamo z zaporednim hitrim zapiranjem in odpiranjem pipe.
Spiranje interne vodovodne napeljave je v večini primerov zadosten ukrep. Če kljub spiranju ostane dvom v skladnost in zdravstveno ustreznost pitne vode, nas pokličite na telefon 02/ 80 55 400.
V primeru upravičenega suma na neskladnost pitne vode bomo po predhodnem dogovoru odvzeli vzorec za mikrobiološko in/ali fizikalno-kemijsko analizo.
Vgradnje naprav za pripravo vode ne priporočamo.
Vabimo vas, da se vključite v sistem obveščanja preko SMS sporočil. Obrazec za prijavo najdete na naši spletni strani tukaj (klikni).